شعر و غزل بدون ساز نمونه : yes we can/٠ا Ù Û ØªÙاÙÛÙ : گزÛدÙâØ§Û Ø§Ø² زÛباترÛ٠سرÙدÙâÙاÛ
به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد.
تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد.
تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است.
تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد.
در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد.
ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است.
ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد.
تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره.
شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد.
تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد.
تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد.
تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد.
شعر و غزل بدون ساز نمونه : yes we can/٠ا Ù Û ØªÙاÙÛÙ : گزÛدÙâØ§Û Ø§Ø² زÛباترÛ٠سرÙدÙâÙاÛ. شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره.
شانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران (آبخیزداری و توسعۀ پایدار)، بههمت بخش مهندسی منابع طبیعی و محیط زیست دانشکده کشاورزی و انجمن آبخیزداری ایران در دانشگاه شیراز، در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد.
به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است.
با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره.
با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد.
به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک); تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره. تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد. ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد.
ق، روند غزل عاشقانه و عارفانه جدا میکرد، اما اثری که شاعرانِ بزرگِ غزلسرای سدهٔ هفتم ه.ق مانند سعدی، مولوی و عراقی بر غزل گذاشتند، سبب درهمآمیختن دو غزل عاشقانه و عارفانه شد و روشی تازه در غزل پدیدار شد. با سلام خدمت اهل ادب و شعر با اینکه شعر زیباست ولی من نکته ای در باره این بیت دارم و به نظرم سعدی در مصرع دوم اگر اینگونه می سرود مصرع را موزونتر می کرد. تصنیفهای قدیمی سازندهٔ این تصنیفها معمولاً ناشناخته است. به جهان خرم از آنم (در گوشهٔ عراق)، همچو فرهاد بوَد (در بیات ترک)، بار فراغ دوستان (در بیات ترک);
تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاههای خوزستان در روز دوشنبه به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد.
در این شعر هم با شروع عیب جویی حافظ از زاهدی که با لباس زهد و گفته های خشک اندرزگونهاش دست به عیب جویی از مردمان میزنه، و گویی این غزل توضیح شماتت بار حافظ به یک کودک(حافظ به طور رندانه ای زاهد رو به سان کودکی که از دایره.
Post a Comment for "شعر و غزل بدون ساز نمونه : yes we can/٠ا Ù Û ØªÙاÙÛÙ : گزÛدÙâØ§Û Ø§Ø² زÛباترÛ٠سرÙدÙâÙاÛ"